5 Ocak 2014 Pazar

rüya sistemi

Rüyalar... Rüyalarda bir yaşam var galiba. Kaybettiklerimiz, kazanabilecek olduklarımız, elde edemeyecek olduklarımız, özlediklerimiz, kendimize ayıp olur diye gerçek hayatta özleyemediklerimiz, yaşan-ma-mışlıklarımız, iyi-kötü yaşadıklarımız, yaşayamadıklarımız, yaşasaydık güzel olacaktılarımız, yaşadık da ne oldularımız... Ve fakat, ben rüyalarda ölmeyi istiyorum. Tüm bu çeşitliliğe ve uçsuz bucaksız olasılıklar diyarına rağmen. Maşallah, bir nevi koordinat sisteminin her yerindeyim rüyalarda. Ama orada tam birinci bölgedeyken çıkıp da gerçek hayatın ikincisine, dördüncüsüne ve hatta aman yarabbi; üçüncüsüne geçiş yapmak zorunda kalınca ben... İşte o zaman fena. Ne rüyalardır onlar... Gerçek hayatın yokluklarına varlık basan rüyalar.

Naçizane eserim, koordinat sistemim. O muhteşem, her şeyin ekside olduğu üçüncü bölge ve çok şey anlatan B(-3,-1) noktası.

Saat dördü iki geçerken, ben de kaçınılmaz rüyalara doğru... İyi geceler/günaydınlar efendim.

Hiç yorum yok: