13 Ocak 2014 Pazartesi

küçükkarabalık

İşte böyle şeylere bayılıyorum. Öylesine bir defterin arasına sıkıştırmışım, bir not:

''Geçmişin o sözde suçlarını işlersek bugün, geleceğin masumiyetine katkıda bulunmuş olur muyuz?''

Böyle oluyor işte. Rutinimden sıyrılıyorum adeta bir vahiyle ve bir cümle karalıyorum, sonra onu bilahare irdelemek üzere bir yerlere sokuşturuyorum. Az önce karşıma çıktı bu da... Hatırlıyorum, elli tane Samed Behrengi kitabını rastgele dağıtsam sokaktaki çocuklara, daha masum bir geleceğe sebep olur muyum diye düşünmüştüm. Bunu asla ölçümleyemeyecek de olsam... Belki de olurum, kim bilebilir... Küçük kara balığın nereye gittiğini de kim bilmişti ki zaten. İnanıyorduk bir tek, şimdi de inanabiliriz belki.

Böyle de hiçbir yere varmayan şeyler yazarım işte.

Hiç yorum yok: