10 Nisan 2014 Perşembe

deviasyon

Susabilmek. Bence ben bunu iyi beceriyorum. Gözlerim bu yüzden çok şey anlatır çoğu zaman.

İki ayrı şehirde iki ayrı hayat yaşıyorum. Bir hayat daha uzun ve yoğun olsa da... Uçağın tekerlekleri yere değdi mi Melisler arası devir gerçekleşiyor. Hiç ama hiç şikayetim yok, bilâkis kendimi zengin hissediyorum.

Geçen akşam bir filmde çok ağladım; duygu lazımmış. Eskiden sürekli yağmur olarak yağardı, bende her daim vardı. Şimdiyse içimi duygu seli basıyor ara sıra. Sorarlarsa, dört iklim yaşanıyor bende diyeceğim. Havası yağmuru her türlü, severim. Yağmur yağdıktan sonra topraktaki o tazelik, ağladıktan sonra kişinin içinden de fışkırmıyor mu? Ha yağmur, ha gözyaşı. İkisi de temizliyor.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hangi filmdi? ağlamaya mazeret aradığımdan olsa gerek, ağlanacak filmlere ilgim var bu aralar.