10 Ekim 2013 Perşembe

what ever happened to baby melis?

Başlığa ilham olan film: What Ever Happened To Baby Jane? Merak edenler için: http://www.imdb.com/title/tt0056687/?ref_=nv_sr_1

Çocuk yıldız olan Jane'in (Bette Davis) ve sakat kız kardeşinin (Joan Crawford) ilginç, tüyler ürpertici öyküsü. Büyüyünce, çocukken sahip olduğu ünü kız kardeşine kaptırmayı kaldıramayan ve yaşlanınca da çocuk gibi davranıp giyinmeye başlayan Jane'in öyküsü. Alakasız da gelebilir pek tabii ama saçlarını lise başından beri çok uzun kullanan halimde bir Baby Jane'lik görüyordum. O kadar gösterişli saçlara gerek yoktu sanki artık. Özellikle 2010 yılındaki müzikalde çekilen şu fotoğraflarımı görünce öylesine renkli zamanlarla beraber upuzun saçlarımı da geçmişte bırakmam gerektiğini hissediyordum. Ha evet Baby Jane'in ünüyle üniversite müzikalini bir tuttum. N'apacan, bizim küçük dünyamızda da bu kadarcık işte.







Şaka bir yana, uzun saçlarıyla salınan liseli kızları gördükçe kendi kendine lolita kalmaya çalışan abla gibi hissediyordum kendimi. Mezuniyetimde de uzun saçlıydım ve sonrasında da bir süre ama bu sene elini makasın altına koyma vakti gelmişti. 


Bu yaz başında kestirdim saçımı ama pek çabuk uzadı, yoksa kısa olmayı sevmemiş miydi? Sevmesindi,  artık yeterdi. Ben de bugün yine kestirdim, hem bu sefer ilk kestirdiğimden bir iki santim daha kısa oldu galiba, iyi de oldu. Bütün seksapel gitti gitmesine ama ben çok daha iyi hissediyorum. Hem, bir saç bu kadar uzun olmaz ki yani. Kimseye karıştığımız yok ama çok aşırı. Dünyada da kabul edilemez. 

Böyle uygun mu sayın bakanım?




3 yorum:

Adsız dedi ki...

sen her türlü güzelsin

nermin dedi ki...

sıkıntıdan pc başında dolanırken yazını okudum gayet ıcten samımı yazmısn cnm aynen devam et bır takıpcın daha oldu kabul edersen.
saçların uznkende guzelsın sımdı halınlede cnm.Ama bence yüzünün güzelliğinede güven kısa kullan derim cnm cene hizasındaki bir kesimle periler gibi olursun desem cokmu karışmış olurum:)

Emir Bey dedi ki...

Ben escapes Melis, her halinle seviyoruz. =)