3 Haziran 2012 Pazar

gece yarısı, uyku arası

"Saat bilmem kaç. İnan ki o kadar geç. Neden sana sarılmak istiyorum, kimse bilmiyor. 

Gözlerin. Galiba çok güzeller. Ama kahretsin, nasıl olduklarını hatırlamıyorum. Garip değil mi? Gözlerinin nasıl göründüğünü hatırlamıyorum, çok güzel olduklarını hatırlıyorum sadece. Nasıl bakmışım acaba gözlerine?

Saati merak ettin mi? Dört buçuk gibi bir şeydi son baktığımda. Yataktan doğrulmadan, ışığı açmadan, kağıdı kalemi elime almadan önce. 

Sen uyuyor musun? Göz kapakların da güzeldir senin, kapalıdırlar şimdi. Onları da öpmek lazım.

Sana söyleyemeyeceğim kadar utandığım ufacık bir rastlantıdan duyduğum manasız memnuniyet beni gözünden düşürür mü? Ah. Bak yine gözlerin dedim. Ne güzeldi gözlerin. Der mi insan insana, gözlerin ne kadar güzel diye? Durduk yere? 

Demez herhalde. Ben demesem de güzel olmaya devam etmeyecek mi gözlerin? Öyleyse gece yarısı, uyku arası bir sayfadan ibaret bu sözlerim."

Marika'nın Mektupları'ndan


Hiç yorum yok: