11 Haziran 2010 Cuma

iyi ki bir aynam var

"I never thought I'd land in pictures with a face like mine."

Bak şimdi, İpek yine haklı çıktı. Çok aynaya bakıyorsun, demişti bir keresinde, 'hadi canım bi git' demiştim ama bir haftadır çalışma masamda ayna duruyor, ders çalışırken arada bakıyorum. Neden bilmiyorum. O an kendimi beğendiğimden değil; beğensem de beğenmesem de bakıyorum. Tam da bugün bunu fark ettiğim an aklıma tamamen alakasız bir şey geldi, kelimenin tam anlamıyla alakasız. Gerçi şimdi düşününce, filmin ismi ile bir alakası olabilir.

7. sınıftayken, annemle babam bir gece gezmeye gitmişti. Enis de yoktu evde, yalnızdım. Cnbc-e'de Audrey Hepburn'un 'Funny Face' filmi yayınlanıyordu. Sinem'in bana Amerika'dan getirdiği yeni ayakkabılarımı giyip o filmi izlemiştim. Çok huzurlu, güzel ve normal bir geceydi. Yıl 2002 olsa gerek, üstüne bir de dünyanın en sıradan akşamı ama ben o akşamı arada hatırlarım. Çok garip, o gece benim için özel olan bir şeyler olmuş olmalı benden habersiz. Evet evet, kesin bir şeyler oldu o gece. Haha, böyle düşününce birden daha da güzel oldu aklımda.

Hiç yorum yok: