3 Şubat 2010 Çarşamba

aman nazar değmesin!

Hiç okumadım nazar ile ilgili Kuran'da yazanları ama tam anlatıldığı gibi olmasa da nazara benzer bir olay var gerçekten şu hayatta. Bana daha yakın gelen, fısır fısır konuşup her şeyi yayan insanların evrendeki enerji dengesini bozdukları. Sonuç, 'nazar değmesi' dedikleri ile aynı oluyor. Kıskanan ya da hadi imrenen insanlar olsun, konuşuyor da konuşuyor ve sadece senin hayatına dair olan senin küçük bir ayrıntın, onca insan sayısı ile çarpılıyor ve kocaman bir mesele oluyor, senin isteklerini dinleyen evren birden onların da sesini duyar oluyor ve dengeler bozuluyor. Bana göre olay böyle oluyor. Mavi renginin esprisini bilemem, mavi gözün olayını da bilemiyorum. Hatta, olayın 'göz' ile alakalı olması da pek aklıma yatmıyor. Nazar çıktı derler ya, yalan o. Çıktığı falan yok bir şeylerin, insanlar bu kadar konuştuğu ve başkalarının hayatlarını didiklediği sürece çıkacağı falan da yok nazar dediklerinin.

Doğru, sabah sabah nazar, enerji, insanlar diye uyanmadım. Bir şeyler oldu elbette. Oluyor da hep. Çok konuşuyor çünkü insanlar. Kötü ya da iyi olsun; anlatmaya, üzerine de olur olmaz yorumlar yapmaya bayılıyorlar. Bir sürü akılda hayatımıza dair şeyler dolanıyor, bilmeyi bile hak etmiyorken bazıları konuşma hakkını buluyorlar kendilerinde. Şimdi yapılacak en okkalı hareket bloguma nazar boncuğu eklemek olurdu ama kıroluğun da daniskası. O yüzden, bence daha mantıklı olan başka bir resim ekliyorum, o çok 'konuşanlara' gelsin.

2 yorum:

mika dedi ki...

şimdi nazar boncuğunun olayı şu pericim: mesela üstüne takıyosun, kem bakışlı kişi sana bakmak yerine dikkati ona kayıyo, boncuğa bakıyo.böylelikle seni o bakışlardan korumuş oluyo.yani ben böyle biliyorum, mantıklı da geldi:)

Melisina dedi ki...

yani bakmasın hadi o kem bakışlı kişi ama konuşanlar konuşmaya devam edecek ki boncuk taksam da:( onların da etkisi oluyor diyorum ben.. bu arada nazar boncuğum yok değil, her genç kızın nazar boncuklu takısı vardır elbet :)