24 Aralık 2009 Perşembe

'iyi'



buz gibi duş, sadece soğuk taraf açık. ciğerlerim açıldı, gözlerim büyüdü, nefesim canlandı, kalp atışlarım hızlandı, vücudum uyandı. neyse, çok iyi geldi ama. buz gibi; başımın zonklamasını artırdı başta ama şu an harikayım. yarım şişe şaraptan ne olur ki diyor insan ama ben yine 'iyi' oldum.. hem ne ara geçiyorum o 'iyi' tarafa hiç anlamıyorum şerefsizi. eğlendim mi? çok. koroyla içmenin tadı başka oluyor da, sabaha da bu 'neden melis neden' modunda oluyorum.
ve.. gece yatarken pencereme bu sabah okumak için göz kalemiyle bir yazı yazdığımı hayal meyal hatırlıyorum da, yine de ben değilmişim gibi. 'Melis, yarın sabah uyandığında odanı topla. Buz gibi bir duş al. Güneydeki çılgınlığı unutma.* Sonra, İB'ye çıktın ama bir daha düz yürüyemezken çıkma. Bu yazıyı da silmeden fotoğrafını çek bence. Baya iyi. Günaydın o zaman!' Ve kendime öpücük de yapmışım. O saatte üşenmeyip kırmızı ruj sürmek.. Bu sene gün geçmiyor ki şaşırtmayayım kendimi!

*selamlar çiğdem'e!

Hiç yorum yok: