31 Aralık 2009 Perşembe

Geç saatlerde sadece msn'le gecelerimi şenlendirenler!

2009'da o kadar geç saatlere kadar msn'de kaldım ki! 2009'a dair bir şeylere teşekkür edeceksem, saçmasapan bir şeylere edeceğim ve bunun adı şu olacak:
'Geç saatlerde sadece msn'le gecelerimi şenlendiren şu insanlara teşekkür ediyorum.'

Sinan Uğurdağ'a teşekkür ederim. Bir gece ben essay yazamaz ve çıldırmışken saat sabah 6'ya kadar benimle msn'de kaldığı için. Onun da yatası yokmuş dediğine göre ama yine de benim için anlamlıydı. Sonraları bana çook güzel şarkılar yolladığı, 'bella luna'yla beni tanıştırdığı, yorumlarıyla beni güldürdüğü, sarhoşken söylediğim şeyleri çat diye karşıma getirip beni kilitlediği için. Beraber onlarda bella luna'yı kaydedeceğimiz, o gece sabaha kadar konuşup eğleneceğimiz için.

İpek Burcu Şaşmaz'a teşekkür ederim. Benim gibi dengesizin her türlü haline adamakıllı yorumlar ve çözümlerle yaklaşabildiği için. Benim hayatımı benim yaşadığım gibi yaşamaya çalışıp akıl verebildiği için. Bunu yaparken sıkılmadığı için. Tam döneminde karşılıklı aynı dertten muzdarip olduğumuz için bile, teşekkür ederim. Çok ama çok eğlendim. Üzülmedim, şaşırmadım değil, belki değmedi bile ama ben Burcu'yla 4lere kadar çok eğlendim.

Cem Berk Aydın'a teşekkür ederim. Onunla her gün konuşmadık ama konuşunca da konuştuk işte. Söylediklerime hep 'eyvah' dediği, ardından bir (Y) patlattığı, 'kuzum' dediği için. O kadar zeki olduğu için. 'Bana göre süt, sana göre çikolata' dediği gün gülmekten öldürdüğü için. Kiral olduğu için.

Birine daha teşekkür ederim. Onunla da çok konuşmadık ama konuşunca da tam konuştuk galiba. Çok garip olduğu için, heyecanlandırdığı için. Merak ettirdiği için. Hayalkırıklığı ama tatlı olduğu için. Benle olamayıp, arada olmaya çalışırmış gibi görünüp yine olamayıp, bir gün olduğu için. Yine olmayacağı ve komik bir ağızla bahanelerini sıralayacağı için.

Hiç yorum yok: