11 Kasım 2012 Pazar

sinav sorusu

"Ben zaten kucuk bir kizken de utanirdim sinifta parmak kaldirmaya. Simdi senin hayatinda mi parmak kaldiracagim, ben burdayim diye? 

Ama yaptim. Peki sen ne yaptin?

Kim sevebilir beni diyorsun, koskoca dunyaya. Seni, benim sevdigimi bilirken butun dunyaya soruyorsun ya... Dunya, en buyuk sinif. Koskoca dunyada parmak kaldirmak oyle zordu ki benim icin. Ama ben kaldirdim. Sen ise gaddar bir ilkokul hocasi gibi, soruyu cozecek baska kisilerin varligini aradin. Kimse parmak kaldirmazsa mi ben soyleyecegim sorunun cevabini? Butun sinif kaldirdi diyelim parmagini, senin gozlerin beni secmeyecek mi bu kalabaliktan?

Oyle degilse, inan ki hicbir manasi yok. Yuzune bakmadan cikmak isterim bu siniftan."

Marika'nin Mektuplari- Mektup 17


1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

Vay arkadaş!