21 Kasım 2012 Çarşamba

deli marika

"Seni beklemeyi seninle bulusmak kadar sevdigim gercegi... Seninle bulusmak onumde, koskoca varligiyla duruyorken, daha hic eksilmemisken. Boyle dusununce de garip mi hala? Kiz erkegi bekletir, kiz bulusmaya gec gider gibi sacmaliklar da ne? Ben seni beklemeyi cok seviyorum! Sen vaktinde gelirsin zaten hep, ben erken geliyorum sadece. Ve bilerek! Beklemek eylemini gerceklestirmek icin. Evet, beklemek de bir eylem bence. Tadini cikararak beklemek. Bunun aynisi, size gelirken yolu kasten uzattigimda da oluyor. Olsun, yaptigim sacma seyleri sadece ben bildigim surece sorun yok. Bak, yine geliyorsun mesela... Saate bakiyorum, tam vaktinde. Simdi bu duvar kenarindan yavasca sana dogru hareket etmem ve on dakikadir burada olan ben degilmisim gibi davranmam gerekiyor. 

Umarim bu defteri bulmazsin bir gun, yoksa bir deliyi nasil sevdigini anlatmak zorunda kalirsin herkese."


Hiç yorum yok: