4 Haziran 2010 Cuma

burası italya'daki odam olsun.

...
..
.

10 yorum:

destineb dedi ki...

yanında yatan da ben olayım ama.

Melisina dedi ki...

ya da massimo. hahaha :)

Adsız dedi ki...

ananız babanız yok mu sizin? bi sekstir yataktır gidiyor ama..

Melisina dedi ki...

adınla yorum yap!

Adsız dedi ki...

sen de kendi adınla blog aç.. "derin" şizofreni var heralde..

Melisina dedi ki...

yorumlarınla adı ne olursa olsun olan güzel blogumu şenlendirecek yere saçmaladığın için üzüldüm sevgili 'hiçbiri'.

Adsız dedi ki...

hah.. life is just a lullaby modundayım tavırları ha, şenlendirmek blogları falan.. fener alayı da yapalım bari küçük prenses? bil bakalım bu söz hangi şarkıda geçiyor, müzik bilgine güveniyorum hahahahhahahah :)

allah tan google var da 3 sn de cevap verebilirsin.

Melisina dedi ki...

bilmiyorum. hangi şarkı ise o şarkı. söz güzel, cevabım evet. geri kalanına da her neyse.

anonim kalmayı yeğliyorum dedi ki...

dağdan troll inmiş blog'a, mevsimi geldi herhalde.

destineb dedi ki...

kim bu sıfatsız yahu? buradan anladığı şey seks ve yatak olduğuna, bir de bunu anamızın babamızın olmadığına yorumladığına göre sende bulunduğunu iddia ettiği şizofreniye fena halde sahip olsa gerek..