20 Nisan 2010 Salı

soru cevaplayasım geldi

Bugün Orta Kantin'de Ecem'i beklerken, gazete okumaya koyuldum. 20Soru diye bir şey vardı, Rasim Öztekin'e sormuşlar; sayfanın kenarında sorular ve cevapları. Çıkardım pembe dolma kalemimi, aynı soruları bir de ben cevapladım adamınkilerin yanına. Çok da eğlendim hani, buraya da yazmak istedim üstüne. Yazıyorum!

1. En sevdiğiniz kelime nedir?
sen

2. Nefret ettiğiniz kelime nedir?
neyse

3. Ne sizi heyecanlandırır?
sahneye çıkmak

4. Heyecanınızı ne öldürür?
heyecanlanmayan insanlar

5. En sevdiğiniz ses nedir?
sakin denizdeki hafif dalga sesi
(sonradan aklıma geldi ki öpücük sesini de çok severim ben)

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
sokaktaki tadilat sesi

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
bankacılık

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Bob Ross amca gibi resim yapabilmek

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
erkek olsaydım, değişiklik iyidir

10. Nerede yaşamak isterdiniz?
denize yakın bir yer olsun da

11. En önemli kusurunuz nedir?
Yersiz ve gereksiz güvensizliğim

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Tembelliğim

13. Kahramanınız kim?
Henüz tanışmadık.

14. En çok kullandığınız küfür nedir?
Hay a ku, çok olmasa da

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
Heyecanlı ve biraz da bekleyiş içinde

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Carpe diem özetleseydi keşke.

17. Mutluluk rüyanız nedir?
Alaçatı'da butik otel işletmek, sevgilimle, muhtemelen 30larımda.
İstanbul'a da İtalya'ya da gidelim arada oh mis!

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
Daimi tatminsizlik hissi olabilir çok net

19. Nasıl ölmek istersiniz?
Ölmek istemiyorum hiç.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı'nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
Şaka yaptık!



Hiç yorum yok: