29 Mart 2010 Pazartesi

eskilerden bir şarkı gelsin

7. sınıftayken kafayı taktığım bir şarkı bu. Kardeşim, o yaşta BackstreetBoys dinlenmez mi, derler adama. Çünkü bu şarkı o yaşa fazla ağır kaçıyor, sözlerine takmıştım bir de ben. Arka arkaya dinler dururdum. Sözlerini sırama yazardım. O zaman kendime yakın bulduğumdan değil de, sadece güzelliğinden yapardım bunları. Bu gece dinleyince öyle olmadı. İzmir'e gitmek istedim, Kuşadası'nda uyumak, denize uyanmak istedim, dertsiz tasasız. 20 yaşındayım ama, ah 21 olacağım haziranda, hayatımda bitmiş olan kocaman bir şey var; kaç yaşında olduğumu geç. Farkındalıkları her zaman sevmiyorum; içeriği değil de, fikrin kendisi bitirdi beni. Örtümün altına girip ağlayacağım şimdi.

Stratovarius - Forever

4 yorum:

joenisatriani dedi ki...

way be ben de ne zamandır dinlemiodum. nostalji oldu

Melisina dedi ki...

sen dinletmiştin zaten bana da! düşün artık, sen de 19 yaşında filanmışsın enisçim :)

İpek. dedi ki...

o yaşta böyle şeyler dinlenir mi melis? git backstreet boys, spice girls ne biliim britney spears falan dinle.

Melisina dedi ki...

dalga geçme lem!