12 Şubat 2010 Cuma

34 35 arası..

bana artık bir ev lazım. şu yurda her girdiğimde sıkıntı basıyor. geldim yine, hem bu sefer bir hafta koca dairede yalnız kalmak zorundayım. gündüz bir sürü iş var da, gece yatmaya gelince ne yapacağımı bilmiyorum. geri kalan dairelerde de pek kimse yok gibi. korkmak çok olası, saçma ama korkabilirim.
kapıların alt kısmındaki havalandırma zımbırtısından koridoru görmek odada kimseler yokken hoş olmayabiliyor. aniden geçen bir çift ayak hayal edebilirim, bunu yapabilirim, ha şimdi dedim ya kesin yaparım hatta. bir de tıkırtılar eşlik etsin, tam olsun. hava da yağmurlu. izmir'de de açmamıştı zaten bir türlü. halim duman ya, ne diyeyim. destine, sinan, cansu ya da başar'ın evini işgal edebilirim bu gidişle ama dormda kalamayacağım, üzgünüm dorm, sen süpersin ama ben değilim.

5 yorum:

Damlo dedi ki...

bana bi ev arkadaşı lazım =)

Melisina dedi ki...

uu, blogger'ın çeşitli işlevleri:) lakin benim problemim aile kaynaklı, izin yok.

Emir Bey dedi ki...

"üzgünüm dorm, sen süpersin ama ben değilim" müthiş vuruculukta bir bitiriş =)

Melisina dedi ki...

düşünün içimi artık Emir Bey :)

destineb dedi ki...

benm evim senin evin salak, işgal etmiş olmuyosun=)