30 Ocak 2010 Cumartesi

kuşadası



Bu haftasonu yağmurlu olmasa ve benim de pazartesi günü, ettiğim haltı düzeltmek için işlerim olmasa Kuşadası'na gidermişiz! Demek ki haftaya hava güzelse gideriz. Çok özledim. Güneşin denizden battığı sayılı yerden biri Kuşadası. Şu mevsimde galiba dağın ardından batıyor ama yine de az ötedeki denize karşı bira içmek isterdim babamla. Sitede dolanırdım, yazlık anıları aklımda canlandırırdım. Bisiklete binerdim. Babamla tavla oynardım, Levent Abi'ye giderdim, gazino kapalıdır bu mevsim ama olsun. Buz gibi de olsa, annem görmeden ayaklarımı kuma değdirip eve geri koşardım. Gece yatmadan denizi izlerdim, yazı hatırlardım. Ne kadar çok özledim ya, haftaya hava güzel olduğu için teşekkür ediyorum o zaman.

- Fotoğraf 2005 yazından kalma. Ben, Nil, Erdem, Nihat, Can ve Burçak olmalı hatırladığım kadarıyla. Levent Abi'nin ne işe yaradığını unuttuğum Ice Tea bidonunu kadraja sokana da selamlar.

Hiç yorum yok: